Tesla’nın fiyat indirimleri çevrimiçi trafiği artırıyor
Citi yakın zamanda elektrikli araçla (EV) ilgili web trafiğini izleyen “mindshare” izleyicisini revize etti. Bu hedef kitle, makul markalar veya şirketler ile genel KONUT pazarıyla ilgili web sitelerindeki etkileşim düzeyini değerlendirir ve gelecekteki KONUT pazar payının ve marka etkisinin olası bir savunucusu olarak hizmet eder.
“Mindshare”den alınan son veriler, Tesla’nın Nisan ayındaki fiyat indirimlerinin Nisan ayında daha fazla trafik çektiğini gösteriyor (Mart’taki %47’ye karşı %51). Mayıs ayı ön verileri, şirket hissesinin Mart ayı seviyelerinin (%47’ye karşı %48) ve ilk çeyreğin (%46) üzerinde, ancak Nisan ayındaki ilk artışın altında olduğunu gösteriyor.
Ayrıca Citi, Nisan ve Mayıs aylarında çeşitli çift yönlü otomobil üreticisi maçları için net gelen ve giden trafik analizi yaptı. Amaç, edinilen hisse senedi için kalıpları belirlemekti ve bulgular tesla Özellikle Nisan ayındaki fiyat indiriminden sonra, tüm otomobil üreticilerine kıyasla her zaman değerli net girişler yaşadığını açıkladı. Ayrıca Tesla’nın toplam ziyaretleri arasında en güçlü net girişler Hyundai/Kia (+%3,2), volvo(+%2,1) ve Genel motorlar(+%1,8; Chevrolet ve diğer GM markaları arasında eşit olarak paylaştırılır).
Citi’nin izleme aracı ayrıca ziyaret zaman aşımını, ziyaret başına sayfa sayısını ve hemen çıkma oranlarını (bir sayfayı görüntüledikten sonra web sitesinden ayrılanlar) takip eder ve buna göre en iyi performans gösterenler Tesla’dır. ford, BMWVe Porscheolmaya devam ettiğini tespit etti.
Düşük performans gösterenler arasında Fiskerve Volvo.
TSLA hisseleri Cuma günü piyasa öncesi işlemlerde %1,58 arttı.